مسابقات سراسری کوادکوپتر

25 اسفند 1401 0

مسابقات سراسری کوادکوپتر در تهران چیزی دور از ذهن نیست فروشگاه آنلاین آریا آرسی می ‌تواند با گذاشتن فرم نظرسنجی برای نحوه برگزاری اینگونه مسابقات و همچنین فاکتورهایی که باید در مسابقات رعایت شود اینگونه مسابقات را طراحی کند.

مسابقات سراسری
کوادکوپتر در تهران را می توان مشابه مسابقات بین المللی اینگونه تورنومنت ها برگزار کرد از حساسیت ها و قوانین پیچیده و محکمی برخوردارند. در این مقاله سعی داریم مسابقات بین المللی را بررسی کنیم و همینطور امکان ای برای دریافت نظرات شما عزیزان داشته باشیم تا بتوانیم هر آنچه بهتر این گونه مسابقات را طراحی کنیم.

تورنومنت های پهپاد بین المللی در هر مرحله و در هر بخش قوانین و فاکتورهای خاص خود را دارد که اعضا و تیم هایی که در آن شرکت می‌کنند موظف هستند این حداقل ها را رعایت کنند تا شرایط ورود به این چالش را پیدا کنند. با نگاهی به دور قبلی این مسابقات برگزار شده در سطح جهانی به بررسی آن می پردازیم تا بتوانیم هر آنچه بیشتر دوره مشابه ای در تهران و در کشور عزیز خودمان داشته باشیم.

ثبت نام مسابقات کوادکوپتر در تهران

ثبت نام مسابقات کوادکوپتر در تهران مشابه مسابقات دانشجویی آن در سراسر دنیا است و لازمه ی فرود برای آن دانش تئوریک و همین طور مهارت عملی است که اعضای تیم باید با یکدیگر همپوشانی داشته و بتوانند مهارت های یکدیگر را با توان علمی بالایی که دارند پوشش دهند.


خالی از لطف نیست که خط کش اندازه گیری این صلاحیت ها مدارک دانشجویی است که یا موفق به دریافت این شده اند و یا در حال تحصیل در آن هستند. فروشگاه آریا آرسی که در فکر طراحی این گونه مسابقات با کمک دانشگاه ها است هم از همین الگو پیروی می کنند و ثبت نام مسابقات کوادکوپتر در تهران از الگوی جهانی آن جدا نیست.
این اولین بخش برای ورود و اهراز هویت به مسابقات سراسری کوادکوپتر در تهران است که هر شخصی باید از آن سر بلند خارج شود تا به مراحل بعدی راه پیدا کند و صلاحیت لازم را اخذ کند.

جمع بندی

در مراحل بعدی این مسابقات فاکتور های زیر به شرکت کنندگان در طراحی، تولید و اجرای پروژه ها در کلاس جهانی گفته می شود که جالب است بدانید:

  • اعضای تیم باید حداقل متشکل از سه نفر باشد
  • کوادکوپتر باید تماما سیستم الکتریکی داشته باشند و مجهز به باتری و کنترل گر باشند.
  • نحوه بلند شدن از زمین، مدت زمان پرواز و فرود بی نقص از فاکتورهای اصلی است.
  • استفاده از کیت های اماده و یا برد اسباب بازی ها تقلب محسوب می شود

و…
شما عزیزان می توانید با ارتباط گیری با فروشگاه آنلاین آریا آرسی برای شرکت در مسابقه اعلام آمادگی کنید و با ارسال مدارک مورد نیاز ما را در این مهم یاری کنید.


مقالات پیشنهادی

نظرات